dinsdag 3 maart 2015

Getting ready..!!

Wauw zondag is het gewoon al zover! Om 10:55 Nederlandse tijd vlieg ik naar London Gatwick waar ik vervolgens om 11:00 Engelse tijd weer land. Prima te doen zo'n vluchtje van 5 minuten! Op het vliegveld word ik opgewacht door Duncan. Duncan is de vader van mijn gastgezin. Het gastgezin waar ik de komende 6 a 12 maanden ga wonen als au pair! Duncan en Amanda wonen met hun 2 kids G(5) en E(3) in Beare Green! Een kleinnnn plaatsje 55 minuten met de trein onder London en 40 minuten van Brighton!!




Via deze blog houd ik jullie uiteraard op de hoogte van al mijn Engeland avonturen, van het links rijden en rechts zitten in een auto, zorgen voor 2 kids, het betalen met ponden, het Engels praten, het altijd wandelen met een paraplu;) en verder van alle toffe dingen die ik ga beleven met Anna, Marlijn, Inge (3 Nederlandse meiden die ik heb leren kennen op mijn zoektocht naar een gezin!!:):)) en alle andere toffe dingen die ik ga doen! Zinnnn!!!!! 
Nu nog 5 dagen om de laatste dingen te regelen, cadeautjes voor mijn gastgezin te kopen en het belangrijkste alles inpakken:O Wish me luck;)

1 opmerking: